2019. április 17., szerda

Sodorjon az ár - Részlet

Sziasztok!
Elnézést, hogy ilyen sokára jelentkezem megint, de megvolt rá az okom. Saját, családi dolgok.
Most viszont hoztam nektek is egy kis ízelőt a következő fejezetből. Amit, ma, vagy holnap már olvashattok is, reményeim szerint! ;) A fejezet Dani szemszögéből lesz olvasható, és mint már ez alapján a kis részletből is kivehető, bizony fény derül Alex és Mark valódi kilétére. De, hogy ennek végül, milyen hatásai, következményei lesznek, az hamarosan kiderül. ;)
Addig is kellemes napot!
Dóry

"FBI? FBI? FBI?! – jól hallottam? – Nem! Ezt nem tudom elhinni! Nem lehet zsaru, vagy nyomozó, vagy valami ilyesmi. Képtelenségnek tartom azt, hogy ez igaz lenne, de az előbb elhangzottak, csak nem lehetnek hamis célzások.

-          Akkora mire vársz? Én mondom neked, hogy hívd fel, vagy gyere haza és próbáld meg visszahódítani őt, mielőtt túl késő lenne. Mia, már így is azt tervezi, hogy elráncigálja őt holmi vakrandira, hátha sikerül túl lenni rajtad.

-          Hülye vagy, ha ezt magad is elhiszed! Hallom a hangodon, hogy majd beleörülsz a tudatba, hogy esetleg valaki másé lehet!

-          Jól van, megpróbálom lebeszélni róla, de nem ígérhetek semmit. Azért vigyázz a hátsódra! – utasítja, majd megszakítja a hívást.

   Időt se hagyva arra, hogy átfontoljam az előbb hallottakat, felfedem magam és Mark elé állok.

-          Ki a fene vagy te, és miért vagy itt? Mit értettél az alatt, hogy FBI? Miért van Alex New Yorkban, ha egyáltalán odament, és ki az a Di Angelo? – támadom le a kérdéseimmel, meglepve őt.

-          Dani, te… - néz rám tanácstalanul egy pillanatra, majd aztán hirtelen, mintha nem is kaptam volna rajta semmin, úgy tesz. – Biztosan félreértettél valamit. Én…

-          Na, ne gyere nekem ezzel a süket dumával! – lépek elé határozottan. – Válaszokat követelek, most azonnal! – utasítom. – És hidd el, jobban jársz, ha elmondod, hogy mi a fene folyik itt, vagy elmondok mindent Mianak, de azt nem fogod zsebre tenni, amit tőle kapsz – igyekszem fenyegetően tekintetni rá, miközben az adrenalin szintem a magasságokban hever, jó tömény izgalommal vegyítve."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése